tiistai 6. tammikuuta 2015

Tehtävä2.1

Antti Korhonen                                                        Tehtävä 2.1
lii13b
6.1.2015

Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
-       Myymälän siisteyteen, asiakaspalveluun, tuotteiden esillepanoon.
-       Valoisa, avara, siisti, ja hyvä asiakaspalvelua.

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
-       Kiinnitän huomiota siihen mitenkä myyjät palvelee asiakkaita.

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
-       Minun mielestä se on hyvä asia, koska asiakas tunnistaa myyjät.

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
-       Asiakaspalvelu, siisteys, tuotteen laatu ja esillepano. ja myös myymälän ilmeeseen vaikuttaa se että minkänäköinen on pääsisäänkäynti.

Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
-       Edellä mainitut asiat.

Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?’
-       Hyllyjen ja tuotteiden asettelu ja henkilökunnan ystävällinen palvelu.

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
-       Samanlaiset hyllyt.

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
-       Sopivan kokoiset, ei liian pienet, ja tulisi sijoittaa näkyvälle paikalle.

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
-       Tarpeeksi korkealla, mutta ei niin korkealla ettei tarvitse etsiä niitä ja tulisi sijoittaa niin että ne löytää helposti.

Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?

-       Näkyvällä paikalla josta asiakkaat huomaa sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti