Antti Korhonen Tehtävä
2.1
lii13b
6.1.2015
Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet
kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän
vaikutelman?
-
Myymälän siisteyteen, asiakaspalveluun, tuotteiden
esillepanoon.
-
Valoisa, avara, siisti, ja hyvä asiakaspalvelua.
Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
-
Kiinnitän huomiota siihen mitenkä myyjät palvelee
asiakkaita.
Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
-
Minun mielestä se on hyvä asia, koska asiakas tunnistaa
myyjät.
Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
-
Asiakaspalvelu, siisteys, tuotteen laatu ja esillepano.
ja
myös myymälän ilmeeseen vaikuttaa se että minkänäköinen on pääsisäänkäynti.
Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
-
Edellä mainitut asiat.
Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?’
Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?’
Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
-
Samanlaiset hyllyt.
Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
-
Sopivan kokoiset, ei liian pienet, ja tulisi sijoittaa näkyvälle
paikalle.
Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
-
Tarpeeksi korkealla, mutta ei niin korkealla ettei
tarvitse etsiä niitä ja tulisi sijoittaa niin että ne löytää helposti.
Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
-
Näkyvällä paikalla josta asiakkaat huomaa sen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti