keskiviikko 13. tammikuuta 2016
Cannes Lions
Millasen tunteen/tunteita toteutus sinussa herättää?
Miksi kiinnoistuit juuri siitä toteutuksesta?
Mikä on toteutuksen huomionherätys keino?
1.Dumb ways to die (2013, PR, McCann Melbourne, Metro Trains)
-Että ihmiset olisivat varovaisempia, tässä tapauksessa junaratojen läheisyydessä.
-Koska tämä herättää ihmiset olemaan varovaisempia.
-Herätyskeino on siinä, että tämä näyttää miten turhia on tämmöiset onnettomuuskuolemat.
2.Outdoor as utility (2013, Outdoor, Ogilvy France Paris, IBM)
-Tämä kertoo siitä, että kaupungissa eläminen olisi paljon helpompaa jos on apukeinoja, esim. rappusissa olisi ramppi jossa voi matkalaukkuja kuljettaa.
-Tämä kertoo paljon, että olisi paljon helpompaa elää jos on tämmöisiä apukeinoja.
-Huomionherätys on siinä, että tämä näyttää kuinka paljon nämä pikkuasiat auttaa ihmisiä.
3.Meet the Superhumans (2013, Film Craft, 4creative London, Channel 4)
-Erittäin hyvin toteutettu ja että ihmiset voivat harrastaa urheilulajia mistä pitävät, vaikka olisi vammautunut.
-Koska tämä herättää ihmiset siihen, että liikuntarajoitteiset ihmiset voivat olla huippuurheilijoita.
-Näyttää, kun liikuntarajoitteiset ihmiset tekevät huippusuorituksia eri urheilulajeissa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti