keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Cannes Lions


Millasen tunteen/tunteita toteutus sinussa herättää?
Miksi kiinnoistuit juuri siitä toteutuksesta?
Mikä on toteutuksen huomionherätys keino?


1.Dumb ways to die (2013, PR, McCann Melbourne, Metro Trains)

-Että ihmiset olisivat varovaisempia, tässä tapauksessa junaratojen läheisyydessä.

-Koska tämä herättää ihmiset olemaan varovaisempia.

-Herätyskeino on siinä, että tämä näyttää miten turhia on tämmöiset onnettomuuskuolemat.


2.Outdoor as utility (2013, Outdoor, Ogilvy France Paris, IBM)

-Tämä kertoo siitä, että kaupungissa eläminen olisi paljon helpompaa jos on apukeinoja, esim. rappusissa olisi ramppi jossa voi matkalaukkuja kuljettaa.

-Tämä kertoo paljon, että olisi paljon helpompaa elää jos on tämmöisiä apukeinoja.

-Huomionherätys on siinä, että tämä näyttää kuinka paljon nämä pikkuasiat auttaa ihmisiä.

3.Meet the Superhumans (2013, Film Craft, 4creative London, Channel 4)

-Erittäin hyvin toteutettu ja että ihmiset voivat harrastaa urheilulajia mistä pitävät, vaikka olisi vammautunut.

-Koska tämä herättää ihmiset siihen, että liikuntarajoitteiset ihmiset voivat olla huippuurheilijoita.

-Näyttää, kun liikuntarajoitteiset ihmiset tekevät huippusuorituksia eri urheilulajeissa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti