perjantai 18. syyskuuta 2015

Verkkomarkkinoinnin uusista asioista

1.
A. Facebookin tykkääjiin investoitu raha menee hukkaan, koska facebook on useasti pudottanut facebook sivujen orgaanista näyttömäärää.
B. Samaa mieltä olen siitä, että investoitu raha tykkääjiin menee hukkaan.
C. Samaa mieltä kaikesta. Ei oikeestaan mistään eri mieltä.

2.
A)Facebook mainontaa ja sähköpostiin laittelee viestiä, ite olen myös facebookissa huomannut nämä.

B)Ei panosteta palveluun tai on huonoa palvelua niin siihen asiakas helposti pettyy. Kyllä itekkin pettyisin jos saisin huonoa palvelua.

C)Heidän mielestä tykkäykset on turhia, koska ei ole mitään hyötyä.

D)Lähettäisin oikealle ihmiselle viestin ja se toimisi yrityksessäni.

E)Alennus tuotteista ja kaikille osoittaisin viestin.

F)Yksinkertainen myyntipuhe on selkeä ja yksinkertainen ja helposti ymmärrettävä. Uskon että tämä riittää.

G)Luottamusta rakennetaan kun nettisivu on suosittu ja monet käyttävät sitä. Ja että monilta asiakkailta on palautetta että on hyviä kokemuksia yrityksestä.

H)Myyjän täytyy ottaa vastuun virheistään.

I)Eroa asiakkaalla ja ostajalla on se, että asiakas ostaa useammin ja ostaja ostaa kerran. Asiakas on tärkeämpi koska ostaa enemmän ja ostajille täytyy antaa hyvä kuva yrityksestä jotta heistä saataisiin asiakkaita.


J)Jari Partanen, osaamisen ja kokemuksen avulla voi onnistua osaamisen tuotteistamisessa.

K)Rakenna suhde asiakkaisiin ja luottamusta.

 
3
A)Se tarkoittaa minusta että jos nyt on hyvä markkinointi suunnitelma niin kannataa heti ottaa käyttöön se niin asiakkaat kerkeävät tutustua sinun tuotteisiin/palveluihin mitä markkinoit eikä tehdä niin, että vasta nyt ensiviikolla otat käyttöön sen.


B)Palaute tulisi huomioida niin, että ajattelee että se palaute parantaa sinun tuotteitasi ja sinun verkkokauppaasi. Ajattelee niin että se on rakentavaa palautetta.


C)Varmin keino saada makuja ja hajuja markkinointiin on, että markkinoinnin päätöksen tekoon otetaan iso joukko ihmisiä.


4.Tekstissä lukee että pienen yrittäjän ei ole mitään järkeä hakea tuloksia samalla tavalla kuin isot ja rikkaat firmat tekevät. Siinä on oikeassa, mutta pieni yritys voi saada saman verran asiakkaita kuin rikkaatkin jos mainos on hyvä. Ja heti ensimmäisellä kerralla kun mainoksia näkyy internetissä niin heti täytyy tulla vastakaikua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti